Reklamacija in vračila

Menjava blaga

Ker pri spletnem nakupu izdelka ni mogoče pomeriti, vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek preprosto zamenjate.

Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • nenošen, čist in nepoškodovan ter v originalni embalaži
  • če ste izdelek že nosili in ima vidne znake obrabe, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoče. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu,
    kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec
    pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Poleg mora priložiti:

  • Izpolnjen obrazec, ki ga najdete tukaj: OBRAZEC.
  • Originalen račun

 

Izdelek, obrazec in račun pošljite na naslov: 

Elmint d.o.o.

Zoranina ulica 28

1234 Mengeš

Izdelek pošljite brez odkupnine, saj pošiljk z odkupnino žal ne moremo sprejeti. 
Pri menjavi ali vračilu izdelka strošek poštnine bremeni kupca, medtem ko je ponovna dostava paketa brezplačna

Vse dodatne informacije lahko preberete tudi v splošnih pogojih poslovanja ali nam pišete na info@cozy.si

 

Dostavljen napačen izdelek

V primeru, da ste je prejeli napačen artikel kot ste ga naročili, se vam iskreno opravičujemo in vas naprošamo, da nas čimpreje obvestite na email naslov: info@cozy.si ali telefonsko številko +386 (0)8 201 02 66, da čimpreje ustrezno zamenjamo izdelek. V tem primeru kupec ne nosi stroška poštnine.

 

Stvarna napaka 

V primeru stvarne napake lahko kupec izdelke v roku 14 dni po prejemu vrne na naslov: ELMINT d.o.o., Zoranina ul.28, 1234 MENGEŠ.

Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni embalaži, priložite originalni račun in izpolnjen obrazec, ki ga najdete tukaj: OBRAZEC. Kupnino vam bomo vrnili na vaš osebni bančni račun po prejemu blaga. Pri že nošenih in rabljenih izdelkih vam reklamacije žal ne bomo mogli upoštevati, razen v primeru skrite napake.

ELMINT d.o.o si pridržuje pravico do presojanja o upravičenosti reklamacije. Storitev vračanja izdelkov  v primeru upravičene reklamacije je za vas brezplačna, v primeru vračila blaga brez navedbe razloga pa prevzame potrošnik sam.

 Zakon o varstvu potrošnikov v 37. členu določa, kdaj gre za stvarno napako. O njej govorimo:
- »če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno uporabo, za katero jo kupec kupuje, prodajalcu pa je bila znana oz. bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če sta bila vzorec ali model prikazana samo zaradi obvestila.«

 

Pravica do odstopa od nakupa

Kupec ima po zakonu ( 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov) pravico odstopiti od nakupa iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve v 14 dneh od prevzema paketa.  

Za uveljavljanje te pravice, mora kupec poslati izdelek/izdelke, obrazec in račun na naslov:

Elmint d.o.o.

Zoranina ulica 28

1234 Mengeš

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: OBRAZEC.

 

Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti, ne glede na to, ali so neuporabljani, so:

  • Spodnje perilo;
  • Izdelki, ki so izdelani na zahtevo uporabnika in so jasno personalizirani po njegovi želji;

Kontakt

Elmint d.o.o.
PE: Kolodvorska cesta 2b, 1234 Mengeš
Telefon: +386 (0)8 201 02 66
Email: info@cozy.si

Prijava na novice

.
2021, Produkcija:  Sloway spletne trgovine