Menjava blaga
Ker pri spletnem nakupu izdelka ni mogoče pomeriti, vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek preprosto zamenjate.
Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:
Poleg mora priložiti:
Izdelek, obrazec in račun pošljite na naslov:
Elmint d.o.o.
Zoranina ulica 28
1234 Mengeš
Izdelek pošljite brez odkupnine, saj pošiljk z odkupnino žal ne moremo sprejeti.
Priporočilo, da bo strošek poštnine manjši: Paket manjše velikosti, ki ne presega D+Š+V < 90 cm lahko pošljete kot blagovno pismo s sledenjem preko pošte Slovenije v vrečki za pošiljanje blaga, oblazinjeni kuverti ali katerikoli vrečki, ki bo dovolj zaščitila, da izdelek ostane cel.
Pri menjavi ali vračilu izdelka strošek poštnine bremeni kupca, medtem ko je ponovna dostava paketa brezplačna.
Vse dodatne informacije lahko preberete tudi v splošnih pogojih poslovanja ali nam pišete na info@cozy.si
Dostavljen napačen izdelek
V primeru, da ste je prejeli napačen artikel kot ste ga naročili, se vam iskreno opravičujemo in vas naprošamo, da nas čimpreje obvestite na email naslov: info@cozy.si ali telefonsko številko +386 (0)8 201 02 66, da čimpreje ustrezno zamenjamo izdelek. V tem primeru kupec ne nosi stroška poštnine.
Stvarna napaka
V primeru stvarne napake lahko kupec izdelke v roku 14 dni po prejemu vrne na naslov: ELMINT d.o.o., Zoranina ul.28, 1234 MENGEŠ.
Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni embalaži, priložite originalni račun in izpolnjen obrazec, ki ga najdete tukaj: OBRAZEC. Kupnino vam bomo vrnili na vaš osebni bančni račun po prejemu blaga. Pri že nošenih in rabljenih izdelkih vam reklamacije žal ne bomo mogli upoštevati, razen v primeru skrite napake.
ELMINT d.o.o si pridržuje pravico do presojanja o upravičenosti reklamacije. Storitev vračanja izdelkov v primeru upravičene reklamacije je za vas brezplačna, v primeru vračila blaga brez navedbe razloga pa prevzame potrošnik sam.
Zakon o varstvu potrošnikov v 37. členu določa, kdaj gre za stvarno napako. O njej govorimo:
- »če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno uporabo, za katero jo kupec kupuje, prodajalcu pa je bila znana oz. bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če sta bila vzorec ali model prikazana samo zaradi obvestila.«
Pravica do odstopa od nakupa
Kupec ima po zakonu ( 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov) pravico odstopiti od nakupa iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve v 14 dneh od prevzema paketa.
Za uveljavljanje te pravice, mora kupec poslati izdelek/izdelke, obrazec in račun na naslov:
Elmint d.o.o.
Zoranina ulica 28
1234 Mengeš
Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: OBRAZEC.
08 201 02 66Vse informacije in pomoč kupcem |
Brezplačna poštninaBrezplačna poštnina za naročila nad 50€ |
Možnost nakupa 24/7Plačilo po povzetju, s kreditno kartico ali po predračunu. |
Na spletnem mestu uporabljamo piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje in zagotavljanje kakovostnih vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih