Menjava blaga
Ker pri spletnem nakupu izdelka ni mogoče pomeriti, vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek preprosto zamenjate.
Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:
Poleg mora priložiti:
Izdelek, obrazec in račun pošljite na naslov:
Elmint d.o.o.
Zoranina ulica 28
1234 Mengeš
Izdelek pošljite brez odkupnine, saj pošiljk z odkupnino žal ne moremo sprejeti.
Pri menjavi ali vračilu izdelka strošek poštnine bremeni kupca, medtem ko je ponovna dostava paketa brezplačna.
Vse dodatne informacije lahko preberete tudi v splošnih pogojih poslovanja ali nam pišete na info@cozy.si
Dostavljen napačen izdelek
V primeru, da ste je prejeli napačen artikel kot ste ga naročili, se vam iskreno opravičujemo in vas naprošamo, da nas čimpreje obvestite na email naslov: info@cozy.si ali telefonsko številko +386 (0)8 201 02 66, da čimpreje ustrezno zamenjamo izdelek. V tem primeru kupec ne nosi stroška poštnine.
Stvarna napaka
V primeru stvarne napake lahko kupec izdelke v roku 14 dni po prejemu vrne na naslov: ELMINT d.o.o., Zoranina ul.28, 1234 MENGEŠ.
Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni embalaži, priložite originalni račun in izpolnjen obrazec, ki ga najdete tukaj: OBRAZEC. Kupnino vam bomo vrnili na vaš osebni bančni račun po prejemu blaga. Pri že nošenih in rabljenih izdelkih vam reklamacije žal ne bomo mogli upoštevati, razen v primeru skrite napake.
ELMINT d.o.o si pridržuje pravico do presojanja o upravičenosti reklamacije. Storitev vračanja izdelkov v primeru upravičene reklamacije je za vas brezplačna, v primeru vračila blaga brez navedbe razloga pa prevzame potrošnik sam.
Zakon o varstvu potrošnikov v 37. členu določa, kdaj gre za stvarno napako. O njej govorimo:
- »če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno uporabo, za katero jo kupec kupuje, prodajalcu pa je bila znana oz. bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če sta bila vzorec ali model prikazana samo zaradi obvestila.«
Pravica do odstopa od nakupa
Kupec ima po zakonu ( 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov) pravico odstopiti od nakupa iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve v 14 dneh od prevzema paketa.
Za uveljavljanje te pravice, mora kupec poslati izdelek/izdelke, obrazec in račun na naslov:
Elmint d.o.o.
Zoranina ulica 28
1234 Mengeš
Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: OBRAZEC.
![]() +386 (0)8 201 02 66Vse informacije in pomoč kupcem |
![]() Brezplačna poštninaBrezplačna poštnina za naročila nad 50€, za ostala pa le 3,5€ |
![]() Možnost nakupa 24/7Plačilo po povzetju, s kreditno kartico ali po predračunu. |
You have successfully joined our subscriber list.