Dostava

Za nas pakete dostavljata pošta Slovenije in dostavna služba GLS. Blago, ki je na zalogi dostavimo v 1 - 3 delovnih dneh. Če blaga ni na zalogi, se lahko čas dostave podaljša za nedoločen čas (običajno 1-14 dni).

Strošek poštnine znaša 3,95 € pri plačilu po povzetju in 3,50€ pri ostalih plačilnih metodah. Pri nakupih nad 50,00 € pa je strošek dostave brezplačen.

Dostavljamo tudi na željen datum dostave, to nam sporočite preko elektronske pošte, po telefonu ali v komentar pod naročilom. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Dostavljamo kamorkoli na območju Republike Slovenije


Izdelke naročene v spletni trgovini Cozy.si, dostavljamo v najkrajšem možnem času. Naš cilj je zagotoviti izdelke v najkrajšem možem času do kupca, saj je hitrost izjemnega pomena za nas!

 

Dostava isti dan

Z novo storitvijo dostavne službe GLS SameDaySolution ponujamo dostavo isti dan. Strošek dostave isti dan znaša 5,99 € in trenutno velja le za naslednje kraje: 1000 Ljubljana, 1236 Trzin, 1231 Črnuče, 1210 Lj-Šentvid, 1261 Lj-Dobrunje, 1211 Šmartno, 1290 Grosuplje, 1260 Polje, 1293 Šmarje Sap, 1215 Medvode, 1234 Mengeš, 1230 Domžale, 1233 Dob, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

Dostava velja le za naročila oddana do 13. ure vsak delovni dan od ponedeljka do petka (razen prazniki).

 

Brezplačna dostava

Brezplačna dostava velja za naročilo, ki je višje ali enako od 50,00 EUR. Pri takšnih naročilih se brezplačna dostava upošteva avtomatsko na blagajni oz. pri zaključku naročila. Brezplačna dostava velja za klasično dostavo, posebna dostava pa se obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. 

 

Dostavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali ga zamenjali z drugim.

 

Za vse dodatne informacije nas pokličite +386 (0)8 201 02 66 ali nas kontaktirajte na e-mail naslov: info@cozy.si.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije ob prevzetju paketa in sicer pri kurirju, ki mu ga je dostavil ali sporočiti na kurirsko službo. V primeru, da želite dodatne informacije glede poškodovane pošiljke, nas kontaktirajte na info@cozy.si ali na telefonsko številko: +386 (0)8 201 02 66.

 

Neprevzete pošiljke

V naši spletni trgovini ponujamo tudi plačilo po povzetju, kar pomeni, da kupec paket plača šele dostavni službi, ko ga le-ta pripelja do kupca. Plačilo po povzetju se smatra kot veljavna sklenjena pogodba na daljavo, ki pa kupca zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. Z neprevzemom ali neupravičeno zavrnitvijo paketa našemu podjetju povzročite finančno škodo, zato naprošamo naše stranke, da v primeru odstopa od pogodbe, nas pravočasno obvestijo na info@cozy.si ali na telefonsko številko: +386 (0)8 201 02 66

Vsem, ki pa izdelke pridno prevzamejo pa se iskreno zahvaljujemo, saj nam dajete moč in upanje v tovrsten način plačila.

 

Kontakt

Elmint d.o.o.
PE: Kolodvorska cesta 2b, 1234 Mengeš
Telefon: +386 (0)8 201 02 66
Email: info@cozy.si

Prijava na novice

.
2022, Produkcija:  Sloway spletne trgovine