Za nas pakete dostavljata pošta Slovenije in dostavna služba GLS.
Blago, ki je na zalogi običajno dostavimo v 1 - 3 delovnih dneh. Če blaga ni na zalogi, se lahko čas dostave podaljša za nedoločen čas (običajno 1-14 dni).
Strošek poštnine znaša:
*Opomba: Strošek plačila po povzetju znaša še dodatnih 0,45 € pri vseh naštetih storitvah.
Dostavljamo tudi na željen datum dostave, to nam sporočite v komentar pod naročilom. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.
Dostavljamo kamorkoli na območju Republike Slovenije.
Izdelke naročene v spletni trgovini Cozy.si, dostavljamo v najkrajšem možnem času. Naš cilj je zagotoviti izdelke v najkrajšem možem času do kupca, saj je hitrost izjemnega pomena za nas!
Dostava isti dan v paketomat
Z novo storitvijo dostavne službe GLS Sameday2PL ponujamo tudi dostavo isti dan v paketomat.
Kako poteka dostava isti dan v paketomat?
❗ Pomembno: Včasih nekaterih izdelkov nimamo na zalogi (npr. copati, ki morajo v šivanje). O tem vas obvestimo in ponudimo alternativne izdelke na zalogi za dostavo isti dan.
Brezplačna dostava
Brezplačna dostava velja za naročilo, ki je višje ali enako od 50,00 EUR. Pri takšnih naročilih se brezplačna dostava upošteva avtomatsko na blagajni oz. pri zaključku naročila.
Dostavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali ga zamenjali z drugim.
Za vse dodatne informacije nas pokličite +386 (0)8 201 02 66 ali nas kontaktirajte na e-mail naslov: info@cozy.si.
Obravnava poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije ob prevzetju paketa in sicer pri kurirju, ki mu ga je dostavil ali sporočiti na kurirsko službo. V primeru, da želite dodatne informacije glede poškodovane pošiljke, nas kontaktirajte na info@cozy.si ali na telefonsko številko: +386 (0)8 201 02 66.
Neprevzete pošiljke
V naši spletni trgovini ponujamo tudi plačilo po povzetju, kar pomeni, da kupec paket plača šele dostavni službi, ko ga le-ta pripelja do kupca. Plačilo po povzetju se smatra kot veljavna sklenjena pogodba na daljavo, ki pa kupca zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. Z neprevzemom ali neupravičeno zavrnitvijo paketa našemu podjetju povzročite finančno škodo, zato naprošamo naše stranke, da v primeru odstopa od pogodbe, nas pravočasno obvestijo na info@cozy.si ali na telefonsko številko: +386 (0)8 201 02 66.
Vsem, ki pa izdelke pridno prevzamejo pa se iskreno zahvaljujemo, saj nam dajete moč in upanje v tovrsten način plačila.
08 201 02 66Vse informacije in pomoč kupcem |
Brezplačna poštninaBrezplačna poštnina za naročila nad 50€ |
Možnost nakupa 24/7Plačilo po povzetju, s kreditno kartico ali po predračunu. |
Na spletnem mestu uporabljamo piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje in zagotavljanje kakovostnih vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih